Wróć do listy

WYCIECZKA NA DOLNY ŚLĄSK

Dnia 31 maja 2022r. wyruszyliśmy z Zespołem Szkół Specjalnych w Brańszczyku na trzydniową wycieczkę krajoznawczą w góry. Na początku naszej wyprawy górskiej, zwiedziliśmy Kościół Pokoju im. Trójcy Św. w Świdnicy. Jest to największa drewniana barokowa świątynia. Dalej ruszyliśmy do Wałbrzycha, aby tam podziwiać unikalny Zamek Książ (trzeci co do wielkości zamek w Polsce), położony na cyplu skalnym pośród morza lasów. Pod wieczór dotarliśmy na nocleg do pensjonatu Patryn. Drugi dzień wycieczki rozpoczęliśmy od wyprawy na Śnieżkę, po drodze mijaliśmy przepiękny górski wodospad. Duże emocje towarzyszyły nam przy wjeździe koleją linowa na Kopę - 1325 m n.p.m. W Kowarach obejrzeliśmy parkowy ogród z miniaturami śląskich zabytków i kościołów. W Szklarskiej Porębie czekał na nas Park Linowy Trollandia - niezapomniana przygoda wzmacniająca koordynację ruchową na świeżym powietrzu. Ostatnim punktem wycieczki było zwiedzanie Wrocławskiego Zoo oraz podziwianie Panoramy Racławickiej. Wszyscy wróciliśmy zadowoleni, pełni wspaniałych przeżyć i emocji.
Czekamy na następną wycieczkę!